miércoles, 22 de octubre de 2008

 

Al.leluia!

3 mesos i una setmana sense servei d´adsl i 123 (o 124) trucades a números 902 ha sigut el cost derivat d´una delinqüent telefònica disfressada de comercial d´Orange. En un país sense lleis defensores dels consumidors una empressa subcontratada d´una altra subcontratada pot enganyar-te perque contractis un servei que ja tens, i que a sobre et deixi sense aquest servei perque no t´el pot oferir. Tornar enrera és impossible, i l´unica llei defensa l´empressa per no donar-te de baixa fins que vulgui en un mínim de 30 dies; quan per contractar-la val un simple dubitatiu "m´ho pensaré" que entra en vigor el mateix dia amparant-se en una gravació de veu.

Més de 3 mesos després i després d´haver-me recorregut mig món en forma de comercials peruans, marroquís, panamenys, gallegs, argentins, andalussos i indeterminats puc aconsellar sense cap dubte científic que:

-Mai de la vida vulguis canviar de companyia telefònica o internet; i encara menys permetis que ho faci un tercer.
-Penja a qualsevol comercial que et molesti per telèfon; encara que t´ofereixin la vida eterna amb els 6 primers mesos gratuïts.
-No creguis, no confiïs, no esperis res de cap companyia d´internet; encara que sigui la monopolística.
-Encara que t´assegurin que has patit un error i que serà l´últim, pensa que tot pot empitjorar.
-No facis cap queixa ni cap reclamació; l´estat sempre estarà al costat de les empresses.
-No caiguis en la fàcil temptació de conductes xenòfobes o agressives amb un comercial perque no pot donar més que mirar la pantalla i repetir el que hi surt: compadeix-te.

Així doncs, 14 setmanes després el blog tornarà a estar operatiu en principi.

Bona tarda, i bona sort.

Etiquetas:


Comentarios: Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]





<< Inicio

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Suscribirse a Entradas [Atom]